הגיע הזמן לעשות את זה: המדריך המלא על החזרת מוצרים בעלי אקספרס.
זה לא יהיה בפוסט אחד כי יש בזה הרבה סוגים, אני אתחיל עכשיו ואכתוב פוסט המשך בעז"ה.
עלי אקספרס מאפשרים לנו לדרוש מהמוכר החזרת מוצר / תשלום (כבר נסביר הכל) כשההחלטה אם להחזיר לנו או לא לא תלויה במוכר אלא במערכת המשפט (הדי אוטומטית) של עליאקספרס!
אנחנו לא נתונים לחסדי המוכר, אלא לדין המשפט על פי הכללים שעלי אקספרס קבעו.
לדבר הזה קוראים: סכסוך (ובאנגלית: Dispute)
אז אם גם אתם הסתכסכתם עם המוכר מסיבה כל שהיא זה בדיוק המדריך בשבילכם!
בואו נתחיל.
למה להסתכסך?!
יש 2 סוגים של סכסוכים:
1. המוכר לא בסדר – המוצר לא הגיע, או הגיע פגום, קרוע, שבור, או שהגיע תקין אבל הוא לא מה שהתכוונו לקנות.
2. המוכר בסדר – המוצר הגיע תקין ומושלם, אבל, אנחנו פשוט רוצים להחזיר אותו כי הוא לא מתאים לנו מכל סיבה שהיא.
בואו נראה איך פותחים סכסוך, אני יביא לכם דוגמא מסיפור מעצבן שקרה לי היום ממש ואיך אני מטפלת בו שלב אחר שלב:
הזמנתי לבן שלי את המכנס הזה:
אחרי המתנה לא ארוכה החבילה הגיעה! איזה כיףף.
רצתי לדואר, לקחתי את החבילה, פתחתי בהתרגשות, ו… אופס, אכזבה רבתי:
מה זההה???????
טוב, אז דבר ראשון, שמרתי את האריזה, וצילמתי אותה ביחד עם הבגד, כשמספר המעקב קריא ונראה לעין.
עכשיו הלכתי למרכז ההזמנות בעלי אקספרס ואיתרתי את המוצר המדובר, תוכלו לראות שמספר המעקב זהה למספר שמופיע כאן בתמונה.
נכנסתי למוצר על ידי לחיצה על view detail (מופיע בצד שמאל למעלה מעל תמונת המוצר).
הגעתי לזה:
הגעתי למסך הזה:
בואו נראה איך ממלאים את הטופס שנפתח:
זהו סיימתם, עכשיו מה שנשאר זה לראות מה עלי אקספרס עונים לנו, בדרך כלל הם פשוט יבצעו החזר, אם לא' הם יכתבו לנו מה ההצעה שלהם, לפעמים פשרה, לפעמים כלום, ואז תצטרכו לקבל או לסרב להצעה ולהמשיך להתווכח.
אפשר גם להוסיף איום על המוכר שנכתוב לו תגובה שלילית, זה בדרך כלל יעיל…
והנה, עברו יומיים ועלי אקספרס קיבלו את הטענות שלי ופסקו לטובתי 🙂
עבר עוד יום וההחזר השתקף בחשבון הפייפאל שלי:
הסיפור הזה הגיע לסיומו הטוב ב"ה.
50 Responses
הזמנתי קסדות לילדים והן נעצרו במכס. ניסיתי לפנות למוכר ושלחתי את הטפסים שקיבלתי בדואר אבל לא קבלתי מענה
מה עושים?
לא הצלחתי לפתוח סכסוך כי בכלל לא קבלתי את המוצר…
יש לי בדיוק אותה בעיה של חני, קיבלתי את פרוט האשראי ואני רואה שהמוכר הוציא כסף בפער משמעותי ממחיר המוצר, אשמח לשמוע מה הגבת לה ומה ניתן לעשות. (כבר קיבלתי את המוצר) תודה רבה! אין מילים…
אולי את יודעת מה עושים שעלי אקספרס גבה ממני סכות לתשלום לא נכון וקיבלתי עכשיו את פרוט האשראי וגיליתי את זה
אשמח שתעני לי תשובה
הי
מה אפשר לעשות כשמשלוח מתעכב?
זה גם קשור לפתיחת סכסוך?
הזמנתי משהו ב 09.05 ועדין לא הגיע לארץ מה אפשר לעשות?
היי תגידי מה עושים אם המוכר פתאום ביטל את ההזמנה?
ולמה הוא עושה את זה בכלל?
היי מרים
בדרך כלל הוא עושה את זה כי נגמר לו המלאי וכניראה לא עדכן
את תקבלי החזר כספי
תודה לך
אני רוצה להחזיר נעליים שהזמנתי וזה מידי גדול אני קצת מסתבכת יש מצב שתכווני אותי יותר? כשאני צריכה להחזיר דבר שיש לי כבר ואני לא מעוניינת בו אני צריכה גם את הדפים שהגיעו יחד עם זה?אשמח לתגובה או כאן או במייל תודה רבה אין מילים על הנכונות לעזור.
הי, עניתי לך למייל
גם לי שי אותה בעיה, שהנעליים גדולות מידי. בפוסט איך להחזיר מוצרים את מציגה שם מסמך שהמוכר שולח, את מתכוונת למה שמודבק על האריזה כשהיא מגיעה?
היי ברכה,
לא, מדובר על תווית חדשה שאת מקבלת מהמוכר
הי בתיה,
כשאני מוסיפה תמונות זה כותב לי שההלאעה לא הצליחה ולנסות שוב.
ואני מנסה שוב ושוב וזה שוב ושוב כותב את זה…
ניסיתי לעשות 'שלח' וזה כותב שלא צירפתי תמונות…
מה עושים?
(אגב, פה בפוסט אני רואה שגם אצלך זה כתב את אותו הדבר… שההעלאה לא הצליחה ולנסות שוב….)
הבנתי שזה בגלל שהקובץ כבד מדי…
איך עושים שהוא יוכל להיכנס בזה….?
היי
נכון זה בגלל שהקובץ כבד
יש להמיר אותו כדי שיהיה קטן יותר
מצרםת תוכנה לההמרה: http://public.pcfreetime.com/FFSetup5.9.0.0.exe
היי שלום בתיה
תודה על האתר המדהים
מה עושים שעבר יותר מ15 יום מאז שקיבלתי את הבגד וזה נקרע, נסתי לפנות למוכר בכל הדרכים ופעם אחת ענה לי שיחזיר לי דולר אחד אם אכתוב תגובה טובה אך סירבתי כי זה בגד שעלה 16 דולר.
הוא אומר לי לפתוח סכסוך אך לא יכולה כי עבר יותר מ15 יום.
יש מה לעשות?
תודה רבה על האתר המדהים
הי תודה על ההסברים
אני קיבלתי מוצר שונה מהתאור פתחתי סכסוך ופסקו לטובתי ונתנו לי כתובת לאן להחזיר את המוצר החזרתי ואחרי כשבוע קבלתי הודעה שהסכסוך נסגר אז תכלס גם החזרתי את המוצרים בשווי 250 שח וגם לא קבלתי החזר… מה עושים??
אני רוצה להחזיר מוצר
האם את יכולה לעזור לי דרך הטלפון?
ב"ה שזיכו אותך ומה נהיה עם השמלה המוזרה ששלחו?
ביקשו חזרה?
היי הני
האמת שלא, שוכבת בארון, חבל שלא החליפו עם משהו יפה יותר 🙂
כותב לי שלא ניתן לפתוח סכסוך כיוון שעברו 15 ימים מאישור ההזמנה.
יש מה לעשות?
אני הזמנתי כבר לפני שנה 3 סטים של סכו"ם זהב מטריף. הגיע רק סט אחד. והמוכר טוען שכן קיבלתי את החבילה… פניתי לחברת השליחויות והם אמרו שזה מתעקב תכלס בסוף אמרו לי שהחבילה אבדה. ביקשתי מהם שוב ושוב מכב או משהו שיהיה לי הוכחה והם לא הביאו לי! בינתיים פתחתי סכסוך ואלי אקספרס פסקו שלא מגיע לי החזר! אחכ כבר כן החברה הביאה לי מכתב שלחתי למוכר ועדיין אין התקדמות…
מה אפשר לעשות??? זה המון כסף…
הי בתיה
הזמנתי נגן קיבלתי אותו
והוא לא עובד
ניסיתי לפתוח סכסוך כמו שהסברת
אבל לא מופיע לי המסך כמו בתמונה שלך.
מסומן כאילו ההזמנה הושלמה?
איך איני עושה זאת?
היי חני
תרשמי לי במיילותשלחי לי צילום מסך אני אעזור לך
איך מחזירים מוצר שלא רוצים?
תוכלי לצרף הסבר?
תודה!
היי, תשלחי לי צילום מסך למייל, אני אסביר לך מה את צריכה לעשות
איך מחזירים מוצר שמיותר לי?
אני הזמנתי חולצה ולא קיבלתי אותה
הם טוענים שזה הגיע לדואר
אני לא קבלתי הודעה מהדואר והם טוענים שזה חזר חזרה
תכלס את הכססף לא קבלתי והמחלוקת הסתימה
מה אפשר לעשות בכזה מצב?
שלחתי להם הוכחה מכתב שקבלתי מהדואר שזה חזר ולא עזר
במצב כזה את צריכה לפנות לשירות הלקוחות בצ'אט של עלי אקספרס, הם יכולים לעזור בזה.
נכנסים מכאן:
https://alimebot.aliexpress.com/intl/index.htm?from=saPeCVNViv
הזמנתי 2 שמלות אותו דבר וחולצה תואמת לילד והגיע רק שמלה אחת, מה יכולה ליהיות הסיבה? למה לא הגיעה הכל ביחד?
לא תמיד מגיע הכל יחד, לפעמים הם מפצלים הזמנות,
אבל את צריכה לעקוב מתי הולך להיגמר לך האפשרות של פתיחת סכסוך
ואם השמלה לא מגיעה עד שנגמר הזמן, את צריכה לפתוח סכסוך
אם לא קונים דרך פייפל זה גם אפשרי?
כן
אלי אקספרס זה דבר מאוד מוצלח. כמעט.
לולי זה שאני יכולה לעבור 8 עמודים..והכל חסום…כל הנטפריות בטח מבינות על מה אני מדברת…
זה פחות מתבטא בבגדי ילדים או באיבזור.
אבל בגדי נשים (אצלי בכל אופן עם 4 בנות זו ההוצאה הכי יקרה…) זה מחוץ לאפשרות. לצערי.
גם באתר שלך זה חוסם.
יש לך אפשרות לעשות משהו עם הנקודה הזו?
בשביל זה יש לנו קטלוגים PDF תוכלי לבקש בפרטי במייל שלנו b@b-set.co.il
הי בתיה .
פתחתי את הסכוך שלי בעקבות מעיל פרווה שאמור להיות כולו פרווה.
והשרוולים הגיעו עור .
צירפתי תמונות .
וענו לי שאני אוכל לקבל החזר כספי אחרי שאחזיר את המוצר .
מה אני אמורה לעשות ?
היות וכנראה בפרטים היית רואה את זה, לכן הם מבקשים שתחזירי, תבקשי מהם כתובת להחזרה, הם ישלחו לך כזה טופס להדפסה שבו יש את הכתובת (בישראל) את שולחת את זה עם הדואר.
רק עבר כמה ימים והיום קיבלתי הודעה
שבגלל שלא החזרתי את הפריט אז הכסף השתחרר למוכר.
יש לי עדיין מה לעשות ?
,תודה רבה!
אבל אין לי דרך להוכיח שהמוצר לא הגיע,
מה עושים?
אני חושבת שחובת ההוכחה עליהם
קניתי פעם סט והגיע הרבה יותר גדול מהגודל שהזמנתי
הבעיה שמבחינת המוכר זה הגודל
מה קורה בכזה מקרה?
היי בתיה היקרה!
אולי תוכלי לעזור לי?
הזמנתי מוצר במעקב על החבילה רשום שהחבילה נמסרה, תכלס לא קיבלתי את המוצר.
ניסיתי לפתוח סכסוןך אך זה לא עונה על אף אחת מהאפשרויות שלהם….
אשמח אם תוכלי לייעץ לי מה אפשר לעשות!
בוודאי, תסמני בשאלה הראשונה (האם קיבלת את החבילה) No
לאחרונה קיבלתי כמה דברים שונים לגמרי מהתיאור.
בזכות ההדרכה לך פתחתי את הסכסוך הראשון בהצלחה .
את השני כבר לא מעלה לי תמונה .
ואין לי בעיה במחשב .
יכול להיות שזה קשור אליהם ?
שמחה לשמוע!
שימי לב שאפשר להעלות קבצים רק עד גודל 2 מ"ב.
כנראה שהתמונה יותר גדולה, תצטרכי להמיר אותה
ומה קורה אם המוצר לא הגיע? אין לי הוכחה לזה
כמה פעמים אפשר להתלונן כדי שיהיה החזר כספי מלא?
למה את רושמת באנגלית אני כותבת להם בעברית תמיד
והם מתרגמים
וכן גם בשאר הדברים פשוט פשוט מתרגמים בגוגל טרנסלייט למעלה וזה מתרגם את הדף
לפעמים הם מתרגמים את זה לא הכי טוב ונוצרות אי הבנות
טוב, סיפור מבאס,
אבל אפשר קישור למכנס?
לצערי הרב ביותר זה אזל מהמלאי, אני מנסה עכשיו לשכנע את המוכר לייצר עוד…