שאלות נפוצות

1. נכנסים לאיזור ההזמנות.
2. מאתרים את ההזמנה הרצויה.
3. לוחצים על track order

אפשר גם לעקוב אחרי המשלוח באתר דואר ישראל, מעתיקים את המספר מעקב כמו בתמונה:

ואז מדביקים באתר דואר ישראל.

ככה זה נראה בדואר:

 

כשאת כבר עושה את ההזמנה יש לך מקום לרשום למוכר הערות:
תלחצי על זה וייפתח לך חלון עם מקום לרשום הערות, אפשר לרשום גם בעברית הם יודעים לתרגם את זה בעצמם
בדף המוצר יש כפתור צור קשר.
 
את נכנסת לגוגל טרנסלייט ומתרגמת מעברית לאנגלית, ואז מדביקה את זה בצ'אט.
 
image.png

בתוך דף ההזמנה, ליד שם החנות נראה אייקון של צ'אט נלחץ על זה ונגיע ישירות לצ'אט של המוכר.

בדף ההזמנות מאתרים את ההזמנה שהגיעה ולוחצים על כפתור אישור הקבלה.

לאחר האישור תגיעו לדף משוב.

בודקים מה טבלת המידות, כמו בפוסט הזה.

אם לא מסתדרים אפשר לשאות את המוכר (ראית הדרכה בשאלות פה למעלה)

אם קיבלת טלפון, זה משלוח שנשלח על ידי חברת צ'יטה ולא על ידי דואר ישראל.

את נכנסת לקישור הזה:
 
מכניסה את מספר הטלפון שהזנת בעלי אקספרס, וממתינה לטלפון עם סיסמה.
את מכניסה את הסיסמה ורואה את המשלוח שלך והסטטוס שלו.

נכנסים לאיזור הכרטיסים, בכרטיס הרצוי לוחצים על REMOVE

נכנסים לאיזור ההזמנות באתר ונכנסים להזמנה המדוברת:

עושים צילום מסך של כל הדבר הזה ושולחים להם, צריך לשים לב שכל פרטי התשלום מופיעים (לפתוח את החץ כמו שמסומן כאן באדום):